Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 531-540 of 2700 (Search time: 0.017 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2000Motivación del personal para incrementar la calidad en el servicioLilia Patricia López Vázquez; Maria Josefina Queirolo Gómez; Rocío Atenea Santoyo Guzmán
2001La venta de imagen de un candidato políticoHerminio Sánchez de la barquera y Arroyo; Karla Georgina Alcántar Murillo; Martha Patricia Ayala Ayala
2006Análisis crítico de la televisión abierta Mexicana bajo el criterio de connotados intelectuales contemporáneos. (Marshall McLuhan, Giovanni Sartori, Umberto Eco, Max Horkheimer y Theodor W. Adorno, Pierre Borduieu, Noam Chomsky, Gilles Lipovestky, Karl Popper y Gustavo BuenoOmar Vázquez Carmona; Iriana Bethzaida Pérez Huijón
2006La cultura popular como promotora de la imagen mítica de Ernesto Che GuevaraGuadalupe Trejo Estrada; Nora Karina Martínez Jarillo
2019Análisis crítico de las portadas de el país, el mundo y el ABC en las fechas previas y posteriores al referendum del 1 de Octubre del 2017Judith Mena Rocha; Pablo Pérez Piñeiro
2017Publicidad creativa vs publicidad tradicionalRodrigo Larios Contreras; María Guadalupe Sánchez Aguilar
2019Materiales purépechaCarolina Cortez Vázquez; Jorge Caballero Guillén
2010Proyecto de exportación de juntas homocinéticas de Anaheim USA a Morelia MichoacánRodrigo Esquivel Lozano; Fabiola Herrejón Flores
2004La noticia política por televisión en México : de la seriedad al espectáculo (caso 11 de septiembre)Rafael V. Bretón Pavón; Sandra Castañeda Canedo
1993La influencia del presupuesto maestro en la toma de decisionesFederico Vega Rojas; Maria del Rocio Medina Gallardo