UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/516
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPaulina Carranza Rentería
dc.contributor.authorItzel Aranzazú Robles Cano
dc.date.accessioned2023-07-06T21:01:18Z-
dc.date.available2023-07-06T21:01:18Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/516-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Ciencias de la Comunicación
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleEstrategía de comunicación en redes sociales para posicionar el INAH Sede Michoacán entre el segmento 20-49 en Morelia
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Texto_completo.pdf87.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.