Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uvaq.edu.mx:8080/jspui/handle/123456789/3122
Title: El impacto de las estrategias del marketing internacional en el comportamiento del consumo de los niños de la industria del juguete en mexico.
Other Titles: The impact of international marketing strategies on the consumption behavior of children in the toy industry in Mexico.
Authors: Villagomez Urbina, María Fernanda
Manzo Martínez, María Aline
Keywords: Marketing infantil
Estrategias de marketing y niños consumo de niños
Issue Date: Aug-2024
Publisher: Universidad Vasco de Quiroga
Abstract: Acerca de estrategias para que empresas implementen con los niños. tambien de como es el comportamiento del niño ante la precencia de la publicidad
Description: Teis Licenciatura en mercadotecnia
URI: http://dspace.uvaq.edu.mx:8080/jspui/handle/123456789/3122
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARIA FERNANDA VILLAGOMEZ URBINA MERCADOTECNIA 2024 OK.pdf
  Restricted Access
Texto comopleto1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.