UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2778
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAlberto I. Veytia Esquivel
dc.contributor.authorVictor Fernando Alvarez Cervantes
dc.contributor.authorIrma Lucía Castillo Vega
dc.date.accessioned2023-09-13T03:51:13Z-
dc.date.available2023-09-13T03:51:13Z-
dc.date.issued1999
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2778-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Ciencias de la Comunicación
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleHábitos y preferencias en el consumo de agua envasada y la influencia de la publicidad en las decisiones de compra
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File SizeFormat 
Texto_completo.pdf63.96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.