UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uvaq.edu.mx:8080/jspui/handle/123456789/2725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorRafael Bretón Pavón
dc.contributor.authorMaria Guadalupe Yañez Perez
dc.date.accessioned2023-09-12T08:31:43Z-
dc.date.available2023-09-12T08:31:43Z-
dc.date.issued2000
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2725-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Ciencias de la Comunicación
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleLa trascendencia de la publicidad en las campañas presidenciales del 2000 en México
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Texto_completo.pdf13.03 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.