UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.uvaq.edu.mx:8080/jspui/handle/123456789/2649
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJosé Rosendo Torres
dc.contributor.authorJorge Barajas Torres
dc.date.accessioned2023-09-12T02:15:59Z-
dc.date.available2023-09-12T02:15:59Z-
dc.date.issued2001
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2649-
dc.descriptionTesis de Maestría en Administración
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleDesarrollo de la estrategia de mercadotecnia para el lanzamiento al mercado de una submarca de bebida alcohólica apoyada en la promoción
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Texto_completo.pdf5.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.