UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2459
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorJorge Alberto Vera Ramírez
dc.contributor.authorTanya Yolanda Santiago Vargas
dc.date.accessioned2023-09-11T06:22:56Z-
dc.date.available2023-09-11T06:22:56Z-
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2459-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Ciencias de la Comunicación
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleAnálisis semiótico de la publicidad televisiva de los productos light como difusores del trastorno anoréxico
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File SizeFormat 
Texto_completo.pdf89.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.