UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2448
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFrancisco Javier Pérez Rodríguez
dc.contributor.authorAmérica Salas Arriaga
dc.contributor.authorAriel Ramírez Castillo
dc.date.accessioned2023-09-11T05:48:22Z-
dc.date.available2023-09-11T05:48:22Z-
dc.date.issued2004
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2448-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Ciencias de la Comunicación
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleMarketing y futbol : El análisis del jugador profesional en la mercadotecnia del futbol mexicano
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Texto_completo.pdf54.97 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.