UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2379
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorFrancisco Javier Perez Rodriguez
dc.contributor.authorCarlo Sergio Tenorio Martinez
dc.date.accessioned2023-09-10T04:51:36Z-
dc.date.available2023-09-10T04:51:36Z-
dc.date.issued2005
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/2379-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Ciencias de la Comunicación
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titlePercepción de la publicidad de radioescuchas y anunciantes en la Tremenda de Morelia Michoacán
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File SizeFormat 
Texto_completo.pdf69.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.