UVAQ
Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1656
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorClaudio Román Lara
dc.date.accessioned2023-08-01T06:46:46Z-
dc.date.available2023-08-01T06:46:46Z-
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/1656-
dc.descriptionTesis de Licenciatura en Administración
dc.format.mediumArchivo digital
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoes_mx
dc.relation.ispartofÁrea de Negocios
dc.titleComo incrementar la calidad en el servicio de una empresa aplicando procesos y procedimientos de mejora continua
dc.typeTexto
dc.rights.holderUniversidad Vasco de Quiroga
Appears in Collections:Tesis de Negocios

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Texto_completo.pdf2.59 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.